Talent&Prohttps://www.talent-pro.com/indeed-feed/Tue, 25 Jan 2022 22:53:37 GMT <![CDATA[Acceptant Regulier Beheer]]>


Voor de Volksbank zijn wij binnen de afdeling Regulier Beheer van het Service Center Hypotheken op zoek naar een beheeracceptant.



Ben jij die resultaatgerichte beheeracceptant, die als sparringpartner van de adviseur de beste oplossing voor de klant nastreeft? Denk jij in mogelijkheden en ben jij in staat om jouw eigen werkproces te analyseren en (continu) te verbeteren? Ben jij in staat om maatwerkoplossingen te leveren voor bestaande klanten, bijvoorbeeld wanneer er sprake is van een echtscheiding, een overlijden of een ander life-event? Lees dan gauw verder!



De uitdaging

Als acceptant Regulier Beheer ben je verantwoordelijk voor het beoordelen en accepteren van wijzigingsverzoeken op bestaande hypotheken. Je bent in staat dit proces kwalitatief goed, tijdig en efficiënt uit te voeren. Daarnaast initieer je acties om onze dienstverlening continu te verbeteren. Je denkt mee met adviseurs en klanten en bent in staat maatwerk te leveren.



Werkzaamheden



Jij, als Acceptant


Competenties


Wij zijn op zoek naar een klantgerichte acceptant die in staat is verschillende soorten hypotheekaanvragen zelfstandig te behandelen en weet daarbij dwarsverbanden te herkennen. Je kunt een weloverwogen risicobeoordeling maken bij een beheerproces, ook wanneer deze niet-gestandaardiseerd is. Hierbij stel je onze klant centraal. Je hebt impact en overtuigingskracht waardoor je een volwaardig sparringpartner bent voor onze adviseurs en collega’s. Je analytische vermogen zet je niet alleen in om (complexe) dossiers te beoordelen maar ook om knelpunten in ons proces te analyseren. Je neemt initiatief om zelf onze dienstverlening (continu) te verbeteren. Je handelt autonoom vanuit welbegrepen verantwoordelijkheid. Je toont eigenaarschap voor jouw persoonlijke ontwikkeling door het toepassen van zelfreflectie.


De Volksbank

Over de afdeling Regulier Beheer


Als afdeling Regulier Beheer beoordelen en verwerken alle hypotheekaanvragen van bestaande klanten en voeren het beheer uit op de hypotheekportefeuille van de Volksbank N.V. Samen realiseren we zorgeloos wonen. Voor nu en in de toekomst, ook als het even tegen zit. Concreet betekent dit dat we vanuit vakmanschap het klantbelang centraal zetten, we professioneel en met passie onze klanten helpen om hun woonwensen te vervullen.


We begrijpen dat wensen van klanten veranderen, daarom kijken we op een innovatieve manier naar onze dienstverlening en passen deze aan wanneer dat gewenst is. Hierbij kleuren we ons naar de verschillende merken van de Volksbank N.V.. We streven naar een hoge klanttevredenheid en de beste dienstverlening voor alle kanalen want een duurzame klantrelatie is ons doel.



De Volksbank


De Volksbank gaat met de merken SNS, ASN Bank, RegioBank en BLG Wonen de uitdaging aan om de menselijke maat in bankieren terug te brengen. Samen willen wij het huidige bankenlandschap in Nederland opnieuw vormgeven en oprecht de belangen van onze klanten voorop zetten door verantwoorde keuzes te maken in onze bedrijfsvoering. Met zo’n 3.000 collega’s zijn we vol vertrouwen en optimisme bezig om deze ambitie te verwezenlijken. Heb jij het lef om mee te werken aan een omslag in de bankenwereld? Kom meebouwen aan onze nieuwe bank èn maak het verschil voor onze klanten.


]]>
<![CDATA[Medewerker Automotive]]> Heb je een passie voor auto's en vind je het leuk om veel afwisseling in je werk te hebben? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken momenteel een nieuwe collega voor ons Volkswagen team. We bieden een dynamische rol met veel eigen verantwoordelijkheid!


De uitdaging

Jij draagt zorg voor het opmaken, accepteren en muteren van particuliere autoverzekeringen voor onze BMW klanten. In de praktijk betekent dit dat je veel telefonisch contact hebt met klanten (de eindgebruiker), dealers en verkopers. Verder kunnen er ook vragen via de e-mail of portal binnenkomen. Daartoe verzorg jij zelfstandig alle uitgaande correspondentie met daarbij de focus op een spoedige en correcte afhandeling.


Tijdens de dagstart bepaal je als team wie welke werkzaamheden oppakt: Telefoon, nieuwe aanvragen of mutaties en opzeggingen. Maar omdat de klant centraal staat, gaat de telefoon altijd voor!



Taken en verantwoordelijkheden:



Jij, als medewerker automotive


Wij, als Allianz

Een bedrijf dat je stimuleert om initiatief te nemen, waar je kan groeien en actief bij kan dragen aan de versterking van onze positie als wereldleider. Door oprecht te geven om mensen – zowel de 85 miljoen particuliere en zakelijke klanten als de meer dan 142.000 werknemers – bevordert Allianz een cultuur waarin medewerkers alle kansen krijgen om samen te werken, goed te functioneren, een excellente service te leveren en in te spelen op trends in de business en de uitdagingen voor de toekomst. Onze grootste ambitie is een vertrouwensrelatie op te bouwen en een partner te zijn van onze klanten zodat zij kunnen groeien. Durf dus gerust! Kom bij Allianz werken en versterk ons team.



Wat krijg je ervoor terug?


Werken in een dynamische en inspirerende omgeving bij Allianz: een wereldleider in verzekeringen. Je komt te werken op een afdeling met een aangename sfeer, vrijheid en zelfstandigheid die jij wenst.



Bij start mag je verder rekenen op het volgende:



]]>
<![CDATA[Financieel Medewerker]]>


Ben jij klaar voor een volgende stap binnen de financiële wereld? Ben jij een pietje precies met een talent voor het voeren van een foutloze financiële administratie? We gaan er wel vanuit dat je de systematiek van debet-credit snapt. Vind je het leuk om tevens met veel collega's in contact te staan? Dan zijn wij op zoek naar jou!



De uitdaging

Als Financieel Medewerker houd jij je onder andere bezig met de facturatie richting klanten. Hebben onze consultants nog niet de juiste documenten aangeleverd om de facturatie op te starten? Dan ga jij in overleg met verschillende stakeholders zoals bijvoorbeeld Peoplemanagers.



Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de betalingen van onze debiteuren. Debiteurenbeheer is erg belangrijk. Hebben klanten vragen over de verstuurde facturen? Dan ben jij degene die het antwoord weet en het aanspreekpunt is.


Naast werkzaamheden op het gebied van de debiteurenadministratie ben je ook bezig met de maandelijkse afsluiting. Er worden vele rapportages en analyses opgesteld waar jij bij kunt ondersteunen. Als hecht team proberen wij met z’n allen de afsluitingen zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen.


Het verlenen van een goede service en het voeren van een nauwkeurige administratie zijn in deze rol van essentieel belang.



In verband met het vertrek van een collega zijn wij op zoek naar een nieuw, enthousiast teamlid. Samen vorm je de spin in het web van Talent&Pro. Op de afdeling Finance is het altijd gezellig druk en verveel je je nooit!


Jij, als Financieel Medewerker


Wij, als Talent&Pro


]]>
<![CDATA[Compliance Officer]]>


KienhuisHoving advocaten en notarissen is één van de grootste juridische dienstverleners in het oosten van het land. De dienstverlening omvat veelzijdige juridische advisering aan en begeleiding van ondernemingen, instellingen en overheden. KienhuisHoving staat bekend om haar kwalitatief hoogstaande en gespecialiseerde dienstverlening, multidisciplinaire aanpak en persoonlijke benadering.



Het kantoor heeft naast een toonaangevende regionale rol een solide groeiende nationale en internationale praktijk. In totaal werken bij KienhuisHoving ruim 125 medewerkers, waarvan circa 45 advocaten en 15 (kandidaat-)notarissen. Naast haar hoofdvestiging in Enschede heeft KienhuisHoving een kantoor in Utrecht.



KienhuisHoving onderscheidt zich door het informele karakter, en non- hiërarchische werkhouding. Het tem bestaat uit vakkundige professionals die al vele jaren ervaring hebben binnen hun vakgebied. 



De uitdaging

Het belang van de Wwft wordt steeds groter. Ook bij Kienhuishoving staat dit centraal. De risico’s bij het niet of onjuist toepassen van de


Wwft zijn groot, zowel qua afbreuk als financieel. Daarom is het team op zoek naar een ervaren Compliance Officer. 



De basis staat er in de vorm van kantoorbeleid, diverse formulieren en instructies en periodieke cursussen. De naleving van het Wwft beleid dient echter te worden gecontroleerd. Toezicht staat volop in de belangstelling.



De volgende werkzaamheden zijn van toepassing; 



Jij, als Compliance Officer (Wwft)


Wij, als KienhuisHoving advocaten en notarissen

Bieden een dynamische baan in een mooie praktijk, met volop ruimte voor individuele ontplooiing en de mogelijkheid om de Compliance van ons bedrijf volledig op je te nemen. Met een team van professionals in de Wwft commissie wordt er altijd zorg gedragen aan verschillende invalshoeken op gebied van Compliance.
Focus op de klant, vakmanschap en resultaatgerichtheid zijn aspecten waar KienhuisHoving grote waarde aan hecht. Naast een boeiende en uitdagende baan draagt de ligging van ons kantoor volop bij aan een plezierige werkomgeving. 


]]>
<![CDATA[Intern Relatiemanager]]>


Meesman heeft in 2005 indexbeleggen voor particulieren in Nederland geïntroduceerd. Wij zijn een online dienstverlener en een beheerder van indexfondsen. Particuliere beleggers kunnen online een beleggingsrekening openen om in deze indexfondsen te beleggen. Indexbeleggen is het beste voor de klant omdat de lage kosten zorgen voor een hoger rendement, terwijl tegelijkertijd brede spreiding zorgt voor minder risico. Door het volgen van de index hoef je niet naar je beleggingen om te kijken, wat zorgt voor meer rust.



De uitdaging

Steeds meer klanten maken gebruik van de voordelen van indexbeleggen bij Meesman. Onze prospects en klanten bied je als relatiemanager een onderscheidende klantbeleving. Op deze manier werk jij aan het verbeteren van de dienstverlening en de klantbinding. Dit doe je door binnenkomende e-mail en telefoon accuraat en servicegericht te beantwoorden.



Meesman is een mooi bedrijf met een geweldige propositie, maar nog veel te weinig mensen profiteren hiervan. Om zoveel mogelijk potentiële klanten te bereiken en zo een ambitieuze groeiversnelling te realiseren, ga je aan de slag met diverse verbeterprojecten binnen klantenservice. Je bent geïnteresseerd in het optimaliseren van processen. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat om dat ene interessante idee uit te werken in een business case. Bij een ‘go’ ga je aan de slag met een plan van aanpak en vervolgens zorg je voor een succesvolle implementatie. Ook organiseer je samen met collega’s klantsessies om prospects en klanten meer te vertellen over passief beleggen bij Meesman.



Het doel van je functie is om de klantbeleving op topniveau te houden. En daardoor van onze klanten ambassadeurs van Meesman te maken.


Jij, als Intern Relatiemanager


Wij, als Meesman Indexbeleggen


]]>
<![CDATA[CFO]]>


Wij groeien hard. Onze organisatie is continu in beweging om deze groei operationeel voor te blijven. Daarom gaan wij ons team verder versterken met een CFO. Een professional die er voor zorgt dat de organisatie financieel klaar is voor de toekomst. Naast het pure cijferwerk hou je je ook bezig met het up-to-date houden van onze financiële processen en systemen. Dat doe je voor onze eigen organisatie én voor onze klanten (vergunde loterijen en Goede Doelen).



Voel jij je thuis in een innovatieve, licht chaotische, gedreven omgeving. Let us know, want wij, een succesvolle scale-up, hebben een dikke uitdaging voor je liggen.



De uitdaging

Als CFO ben jij een belangrijke schakel met betrekking tot de strategische beslissingen en vertaal jij deze direct in de systemen en rapportages. Je behoudt het overzicht, je begeleid en ondersteunt enthousiast de interne organisatie met jouw kennis van en affiniteit met zowel financiële als fiscale zaken. Als CFO initieer je verandertrajecten en procesverbeteringen binnen jouw vakgebied. 



Jouw belangrijkste taken zijn dat je:



Jij, als CFO

Naast de ambitie om een professionele administratieve organisatie verder uit te bouwen, heb jij: 



Wij, als Lottery as a Service

Wij zijn Lottery as a Service en wij ondersteunen nieuwe en innovatieve loterijen. Dat doen we allemaal net anders en leuker. En met succes! Inmiddels ondersteunen honderdduizenden Nederlanders hun favoriete goede doelen terwijl ze mooie prijzen winnen. Maar we zijn nog lang niet klaar. De komende jaren blijven we heel hard doorgroeien. Leuk wanneer jij daar bij bent!


We vragen veel, maar daar krijg je dan ook wat voor terug. De dynamiek van een snelgroeiende scale-up. Veel mogelijkheden om door te groeien, een berg verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Leuke collega’s en uiteraard een marktconform salaris met bijbehorende secundaire voorwaarden.


]]>
<![CDATA[Consultant Volmachten]]>


Wil jij onze klanten helpen hun bedrijfsvoering, processen en systemen te verbeteren? En ga je graag in gesprek met mensen om te luisteren wat zij nodig hebben voor hun klanten of om hun eigen werk zo goed mogelijk uit te kunnen voeren? Lees dan snel verder want wij zoeken een Consultant binnen ons team Volmachten!



Equitem helpt financiële dienstverleners bij het doorvoeren van veranderingen. Daarin pakken we graag de regie en helpen we onze klanten stap voor stap bij hun uitdagingen in klant- en werkprocessen. Dat doen we met name door de slimme toepassing van ICT. Nu is het tijd voor ons om te groeien en jij als ambitieuze consultant volmachten kan daarbij helpen.



De uitdaging

Je bent een onmisbare schakel in ons team waarmee we uitdagende opdrachten uitvoeren. We doen zowel opdrachten voor de gehele volmacht branche als voor individuele verzekeraars en gevolmachtigden. Je dagelijkse werkzaamheden zijn erg divers en kunnen onder meer bestaan uit het volgende:



Jij, als Consultant Volmachten


Wij, als Equitem

Je werkt binnen Equitem nauw samen met jouw directe collega’s in het volmacht-team. Samen bedenken we nieuwe proposities, nieuwe oplossingen of mogelijkheden om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Wij zijn een hecht, informeel team en helpen elkaar om continue te verbeteren. Samen zoeken wij namelijk naar opdrachten die écht bij jou passen. Werkplezier is voor ons belangrijk, waarbij je ook kunt rekenen op borrels, goede lunch, uitjes en teamdagen.



Wij bieden je een uitdagende functie, waarin je zelfstandig en op professionele wijze te werk gaat in een jonge, frisse organisatie. Groei en ontwikkeling vinden wij belangrijk, daarom willen we veel in jou investeren in de vorm van ontwikkelingsmogelijkheden.



]]>
<![CDATA[Business Analist Vermogensbeheer]]>


Wil jij onze klanten helpen hun bedrijfsvoering, processen en systemen te verbeteren? En ga je graag in gesprek met mensen om te luisteren wat zij nodig hebben voor hun klanten of om hun eigen werk zo goed mogelijk uit te kunnen voeren? Lees dan snel verder want wij zoeken een Business Analist binnen ons team Vermogensbeheer!



Equitem helpt financiële dienstverleners bij het doorvoeren van veranderingen. Daarin pakken we graag de regie en helpen we onze klanten stap voor stap bij hun uitdagingen in klant- en werkprocessen. Dat doen we met name door de slimme toepassing van ICT. Nu is het tijd voor ons om te groeien en daarom zoeken we ambitieuze business analisten die met ons meegroeien!



De uitdaging

Als business analist kun je echt het verschil maken! Je werkt voor onze klanten in het segment van vermogensbeheer en bent een onmisbare schakel in ons team. Het inventariseren van behoeften is onderdeel van jouw werk, om voor nog betere dienstverlening te zorgen. Je maakt requirement-analyses en stelt de impact hiervan vast op de organisatie, de processen en de IT systemen. Natuurlijk zie jij welke stappen prioriteit hebben en welke nog even kunnen wachten. Op basis van informatie die je verzamelt maak je de vertaling naar (werk)processen en geautomatiseerde toepassingen. Je zoekt hierbij naar creatieve, innovatieve oplossingen met oog voor kosten efficiëntie. Jij bent degene die eindgebruikers, ICT-ers en externe leveranciers verbindt. Ten slotte ben je in staat om jezelf en anderen uit te dagen om vanuit een volledig beeld te werken.


Jij, als Business Analist Vermogensbeheer


Wij, als Equitem

Je werkt vaak voor een langere periode voor één van onze klanten. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je er alleen voor staat! Jouw collega’s binnen Equitem denken graag met je mee wanneer nodig. Wij zijn een hecht, informeel team en helpen elkaar om continue te verbeteren. Samen zoeken wij namelijk naar opdrachten die écht bij jou passen. Werkplezier is voor ons belangrijk, waarbij je ook kunt rekenen op borrels, goede lunch, uitjes en teamdagen.



Wij bieden je een uitdagende functie, waarin je zelfstandig en op professionele wijze te werk gaat in een jonge, frisse organisatie. Groei en ontwikkeling vinden wij belangrijk, daarom willen we veel in jou investeren in de vorm van ontwikkelingsmogelijkheden.



]]>
<![CDATA[Senior Medewerker Automotive]]> Heb je een passie voor auto's en vind je het leuk om veel afwisseling in je werk te hebben? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor Allianz zoeken wij momenteel een senior collega voor het BMW team!


De uitdaging

Je draagt zorg voor het opmaken, accepteren en muteren van particuliere autoverzekeringen voor onze BMW klanten. In de praktijk betekent dit dat je veel telefonisch contact hebt met klanten (de eindgebruiker), dealers en verkopers. Verder kunnen er ook vragen via de e-mail of portal binnenkomen. Daartoe verzorg jij zelfstandig alle uitgaande correspondentie met daarbij de focus op een spoedige en correcte afhandeling.


Tijdens de dagstart bepaal je als team wie welke werkzaamheden oppakt: Telefoon, nieuwe aanvragen of mutaties en opzeggingen. Maar omdat de klant centraal staat, gaat de telefoon altijd voor!



Taken en verantwoordelijkheden:




Jij, als senior medewerker automotive


Wij, als Allianz

Een bedrijf dat je stimuleert om initiatief te nemen, waar je kan groeien en actief bij kan dragen aan de versterking van onze positie als wereldleider. Door oprecht te geven om mensen – zowel de 85 miljoen particuliere en zakelijke klanten als de meer dan 142.000 werknemers – bevordert Allianz een cultuur waarin medewerkers alle kansen krijgen om samen te werken, goed te functioneren, een excellente service te leveren en in te spelen op trends in de business en de uitdagingen voor de toekomst. Onze grootste ambitie is een vertrouwensrelatie op te bouwen en een partner te zijn van onze klanten zodat zij kunnen groeien. Durf dus gerust! Kom bij Allianz werken en versterk ons team.



Wat krijg je ervoor terug?


Werken in een dynamische en inspirerende omgeving bij Allianz: een wereldleider in verzekeringen. Je komt te werken op een afdeling met een aangename sfeer, vrijheid en zelfstandigheid die jij wenst.



Bij start mag je verder rekenen op het volgende:



]]>
<![CDATA[KYC/CDD Analist]]>


—Dutch speaking and writing proficiency is required—





Wil jij bijdragen aan de veiligheid van ons land en in de wereld van data en fraude werken? Lees dan gauw verder want wij zoeken KYC/CDD analisten! 



De uitdaging

Als Analist KYC CAM (Customer Activity Monitoring) vervul je een cruciale rol in het signaleren en beoordelen van (mogelijke) financieel-economische criminaliteit onder (potentiële) klanten die schadelijk is voor de organisatie. Met het zelfsturende team waarvan je deel uitmaakt ben je verantwoordelijk voor de 1e beoordeling van met name FEC(Financial Economic Crime)-signalen die voortkomen uit de daartoe ingerichte monitorings- en screeningsprocessen.



In bepaalde gevallen houdt je team zich ook bezig met vraagstukken op het gebied van CDD. Je onderzoekt en beoordeelt FEC/CDD vraagstukken, je verzorgt MOT (Melding Ongebruikelijke Transactie) meldingen en je bent betrokken bij processen waarin (daar waar nodig) afscheid van klanten wordt genomen. Tijdens de onderzoeken communiceer je met relaties (particulieren en kleine MKB-bedrijven) of met de verantwoordelijke relatiemanager. In alle gevallen onderneem je (proactief) de juiste actie op signalen, je stelt onderzoeksrapportages op en je voert alle benodigde administratieve en beheerstaken uit. Kwaliteit, tijdigheid en zorgvuldigheid staan daarbij altijd voorop. Ook lever je een actieve bijdrage aan het continu verder optimaliseren van processen en systemen. 


Jij, als KYC/CDD Analist


Wij, als Internationale bank

We realiseren ons dat we voor kwalitatieve groei steeds moeten zorgen dat we de beste mensen op de juiste plek hebben. Daarom investeren we veel in jouw persoonlijke doorgroei en ontwikkeling. Maar we verwachten ook dat je hierin zelf initiatief neemt en jezelf altijd op de hoogte houdt van actuele ontwikkelingen binnen je vakgebied.



Als Analist KYC CAM werk je met circa 9 collega’s in een zelf-organiserend team binnen het KYC Center in Amsterdam.



Je werkt binnen het KYC Center met deskundige en ambitieuze collega’s. Het werken in een zelfsturend team betekent dat er voor iedereen veel ruimte is voor persoonlijke verantwoordelijkheid, zelfstandigheid, ondernemerschap en dat het geven van feedback wordt gestimuleerd.


]]>
<![CDATA[Regio Adviseur]]>


Ben jij op zoek naar een uitdagende functie binnen de verzekeringsbranche waarbij je mag adviseren, accepteren en schades behandelen? Heb je minimaal 3 jaar werkervaring? Dan is Donatus op zoek naar jou! Uiteraard heb jij je WFT-diploma schade zakelijk en heb je ruime ervaring met adviseren en acceptatie van zakelijke brandproducten. Kennis van schadeafhandeling is een pré.



De uitdaging

Je werkt zelfstandig en beheert een eigen werkgebied. Je werkt nauw samen met de andere Regio Adviseur binnen een grotere geografische regio. Binnen die regio werk je samen met de Adviseur Relaties en de Taxateur-Expert. Ook werk je samen met de afdeling Particulieren, Schades en Ondersteuning.



Je bent verantwoordelijk voor het beheren van het bestand van relaties met een middelgroot belang binnen de regio waarin je werkzaam bent. Hierbij zal primair de aandacht uitgaan naar je eigen werkgebied, dat onderdeel uitmaakt van een grotere regio.



Tevens ben je verantwoordelijk voor het geven van opvolging aan het acquisitieproces op het moment dat prospects zich melden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opvolging geven van het Behoudproces op het moment dat een relatie aangeeft een gebouw over te dragen aan een andere eigenaar.



Je geeft uitvoering aan het acceptatieproces ten behoeve van relaties met een middelgroot belang en voor relaties met een groot belang ter ondersteuning van de Adviseur Relaties. Je geeft uitvoering aan het schadeproces voor complexe schades en schades met een – ten behoeve van relaties met een middelgroot en groot belang.



Je hebt zowel generieke en specialistische taken binnen je regio, als landelijke specialismen.


Jij, als Regio Adviseur


Voor deze veelzijdige functie heb je je WFT-diploma schade zakelijk op zak en beschik je over een HBO werk- en denkniveau. Je hebt een professionele, maar ook flexibele manier van werken waarbij je goed luistert naar de wensen van de klant.


Wij, als Donatus

Donatus is specialist in het verzekeren van kerken, monumenten en herbestemde kerken en kloosters. Ook beschikken zij over een unieke bouwkundige en verzekeringstechnische kennis in een specifieke markt. Zij zijn marktleider op het gebied van taxeren en inspecteren van religieus en niet-religieus monumentaal erfgoed. En zij zijn erg innovatief en bewegen mee in een voortdurend veranderende markt.



Hierbij biedt Donatus het volgende aan:




]]>
<![CDATA[Business Controller]]>


Voor SVC groep in Amersfoort zijn wij op zoek naar een Business Controller. Ben jij benieuwd hoe die rol eruit ziet en wie wij zijn? Lees dan nu verder!



Wij zijn accountants en adviseurs voor financieel dienstverleners. Wij geven onze klanten tijd voor ondernemen. Dit doen wij door vanuit onze kernwaarden 'Ondernemend', 'Verbindend', 'Pragmatisch' en 'Bewezen expertise' onze klanten op alle onderdelen van hun bedrijfsvoering te ondersteunen. Wij kijken continue naar de ontwikkelingen in de markt en beoordelen wat dit betekent voor onze klanten en onze dienstverlening. Zo blijven wij nieuwe diensten en producten ontwikkelen die onze klanten in staat stellen om hun bedrijfsvoering te monitoren en beter te presteren dan hun concurrent. Wij dagen niet alleen onszelf doorlopend uit om onze dienstverlening te verbeteren, maar ook onze klanten. Zo houden wij elkaar scherp!



De uitdaging

Wij ondersteunen onze klanten bij het inrichten van hun (financiële) processen en het beoordelen van de uitkomsten daarvan. Als Controller ben je actief op de volgende gebieden:



Jij


Wij

Je komt te werken in een leuk team van 23 mannen en vrouwen. Samen met de andere Business Controllers zorg jij ervoor dat cijfers voor klanten inzichtelijk worden gemaakt. Wij zijn als organisatie erg ondernemend. Een ondernemersgeest en samen willen werken vinden we dan ook erg belangrijk.



Wij zijn als organisatie erg ondernemend. Een ondernemersgeest en samen willen werken vinden we dan ook erg belangrijk.


Hoe omschrijven wij onszelf verder?



Wat bieden wij nog meer?



]]>
<![CDATA[Online Marketeer]]>


Meesman Indexbeleggen is op zoek naar een Online Marketeer die de marketing van de organisatie gaat draaien! 



Veel bedrijven zijn gericht op winstmaximalisatie. Andere ontstaan uit idealisme, een drive om echt iets in de wereld te veranderen. Meesman is zo'n bedrijf. Directeuren Hendrik Meesman en Shiva Bloemberg hebben met Meesman Indexbeleggen een duidelijk doel voor ogen. Ze willen een beleggingsoplossing aanbieden die objectief gezien voor de klant het beste is.



Meesman Indexbeleggen is in 2005 opgericht om het belang van de klant weer centraal te stellen. Wij zijn ervan overtuigd dat een onderneming als de onze succesvol kan zijn door consequent te denken en handelen vanuit het belang van onze klanten. Hoe? Door open en eerlijk te communiceren. Door onze beleggingsproducten eenvoudig en transparant te maken. En door het schaalvoordeel dat wij met onze groei realiseren door te geven aan onze klanten. Dat is Meesman.



De uitdaging

Op het moment besteed Meesman de marketing taken deels uit. Maar omdat zij aan het groeien zijn en de vindbaarheid van Meesman nog belangrijker is geworden willen zij het binnenshuis trekken. Het jaar 2020 eindigde goed met een gehele nieuwe website en logo. Hier mag de marketing op aangepast worden. Jij gaat er alles aan doen om de online vindbaarheid en naamsbekendheid van Meesman te vergroten.


De website en social media-kanalen zijn belangrijke instrumenten voor de online vindbaarheid. Jij gaat er door ontwikkeling, optimalisatie en testen voor zorgen dat elke geïnteresseerde bij Meesman uitkomt.


Jij kunt vanuit interesse in beleggen en enthousiasme over Meesman de marketing optimaliseren en naar een nóg hoger niveau tillen. De resultaten van campagnes, teksten, en advertenties onttrek je uit de data en jij kan geschikte vervolgstappen in de marketing adviseren aan de directie.



In het kort:



Jij, als marketeer


In zo'n kleine organisatie werk je nauw samen met elkaar, op het ene moment ruim je samen de vaatwasser in en op het andere moment denk je mee over een oplossing voor een grote klant. Jij bent dan ook iemand die in de breedte wilt groeien en alle facetten van een organisatie wilt leren kennen en zo jouw vak zo eigen mogelijk te maken.


Wij, als Meesman Indexbeleggen

Wij zijn een snelgroeiend team op zoek naar nieuwe collega's! Een deel van de marketing besteden wij op dit moment uit. Tot nu, want wij zoeken een online marketeer die de marketing eigen kan maken. Samen met onze content marketeer zal jij de marketing naar een nóg hoger niveau gaan tillen.


Wij zijn non hiërarchisch en helpen elkaar waar nodig en zijn samen verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen het bedrijf.


]]>
<![CDATA[Intern Accountmanager]]>


Heb jij een afgeronde HBO- of WO-opleiding en wil je graag werken bij een professionele en snelgroeiende organisatie? Voor Postex zoeken wij binnen de sales- en marketingafdeling naar een Intern Accountmanager!


Denk jij de juiste skills te hebben voor het actief werven van nieuwe klanten en partners en het opvolgen van verschillende campagnes?


Lees verder!



De uitdaging

Postex, is een snelgroeiend techbedrijf en de ontwikkelaar van het cloudplatform voor het automatiseren van klantcommunicatie en betaalservices. Ons platform regisseert intelligente klantcommunicatie die aansluit bij de actuele en gevalideerde communicatievoorkeur van de eindklant.


Meer dan 300 bedrijven & semi-overheidsorganisaties gebruiken ons platform om klantcommunicatie te automatiseren, selfservice te stimuleren en online betaalmogelijkheden (zoals iDEAL) aan te bieden.


Samen met je collega’s ben jij in staat om leads op te volgen, het klantenbestand verder uit te bouwen en klantbehoeften te vertalen. Hierdoor ben jij in staat om de doelstellingen samen met het team te realiseren.


Jij, als intern accountmanager


Ook bezit jij de volgende dingen:




Wij, als postex

Je komt terecht bij een jong en dynamisch bedrijf dat zich beweegt binnen verschillende branches. Wij bieden jou een uitdagende baan binnen een groeiende, informele onderneming. Je werkt aan uitdagende projecten samen met professionele collega’s.



Postex biedt een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder:



]]>
<![CDATA[Legal Counsel]]>


Polestar Capital is een snelgroeiende organisatie. Duurzaamheid en impact; dat zijn woorden die jij dagelijks hoort bij ons in de organisatie. Wij zijn op missie om nieuwe financieringsmogelijkheden te creëren wat noodzakelijk is voor het versnellen van klimaatactie en wij dichten het financieringsgat. Hoe maken we dit concreet in onze werkzaamheden? Wij financieren innovatieve projecten voor bedrijven, dit doen we vanuit het Limburgs Energiefonds en ons nieuwe circulaire fonds wat we nu aan het opzetten zijn. Daarnaast verzorgen we vanuit het Warmtefonds de acceptatie en het beheer van leningen aan particuliere woningeigenaren, VvE’s en scholen voor het financieren van energiebesparende maatregelen.



De uitdaging

Als legal counsel is jouw grootste uitdaging een bijdrage leveren aan de totstandkoming van diverse financieringen. Maar ook na totstandkoming van de financiering, tijdens de bouw- en exploitatiefase of de bijzonder beheerfase, blijf je betrokken bij het project, zolang de financiering loopt. Binnen een jaar heb jij behoorlijke stappen gezet in jouw ontwikkeling bij ons. Door de open dialoog binnen het investeringsteam ben je actief betrokken bij interne discussies over meerdere transacties, waarin bijvoorbeeld risicoanalyses, financiële instructies, juridische clausules, intercreditor afspraken, circulariteitsberekeningen of trends binnen de energietransitie worden besproken. Je bent betrokken bij verschillende transacties en je stuurt externe due diligence consultants en advocaten aan. Jouw kennis en expertise is dus van groot belang voor onze organisatie.



Wat ga jij bij ons doen als legal counsel?



Jij, als Legal Counsel


Wij, als Polestar Capital

Hoe ziet je team eruit?


Op dit moment werken wij met 50 collega’s om onze missie te volbrengen. Als legal counsel werk je met name aan projecten voor het Limburgs Energiefonds en eventuele nieuwe di.do vrijfondsen. Je vormt een team met de manager legal en je zal veel in projectteams samenwerken met onze investment managers. Als je bij ons aan de slag gaat, krijg je een training-on-the-job, zodat je geleidelijk je eigen verantwoordelijkheden kunt oppakken. Met jouw positieve energie en enthousiasme zal je samenwerken aan een breed scala aan projecten, variërend van duurzame energie of warmte tot een innovatieve circulaire fabriek. Bij Polestar Capital weten we elkaar te vinden om plezier te maken bundelen we onze krachten als we vastlopen, wat de teamgeest versterkt. Wij vieren onze successen, organiseren borrels, uitjes en hebben elke dag een gezamenlijke lunch.



Wat mag je nog meer van ons verwachten?



]]>
<![CDATA[Junior projectmanager IT]]>


Polestar Capital is een behoorlijke groei aan het doormaken zowel in fondsen, beleid als in aantal collega’s. Dit betekent een hoop voor wat jij bij ons te doen hebt. Als project manager zijn jouw belangrijkste uitdagingen het uitvoeren van diverse IT-projecten in het kader van professionalisering van IT en het managen van het IT run proces waarin je onder andere een rol speelt bij het incident management, IT security en toegangsbeheer. Jouw energieke en enthousiaste houding zorgt ervoor dat je samen met collega’s van verschillende disciplines kunt sparren, overstijgend kunt kijken, oplossingen kunt bedenken en goed samen kunt werken. Met jouw positieve energie en enthousiasme weet jij anderen mee te nemen in jouw drive om het bedrijf vooruit te helpen.



De uitdaging

Wat ga jij bij ons doen als Junior project manager IT?




Jij, als Junior Projectmanager IT


Wij, als Polestar Capital

Hoe ziet je team eruit?


Op dit moment werken wij met 50 collega’s om onze missie te volbrengen. Als project manager IT werk je met enorm veel verschillende collega’s, dit kunnen afdelingsmanagers zijn maar ook nieuwe collega’s waarvoor er nog een laptop moet worden verzorgd. Je maakt deel uit van een change team waarbij je directe collega’s de manager IT (Sander) en een test specialist zijn. Daarnaast zal je ook veel gaan werken met collega’s van verschillende afdelingen zoals finance, HR en legal en ga je werken met externe partijen. Bij Polestar Capital weten we elkaar te vinden om plezier te maken, we bundelen onze krachten en versterken elkaar. Wij vieren onze successen, organiseren borrels en uitjes, en hebben elke dag een gezamenlijke lunch.



Wat mag je nog meer van ons verwachten?



]]>
<![CDATA[Adviseur MKB]]>


Stel je eens voor… dat jij als Adviseur MKB dé financieel partner bent van onze MKB-klanten! Tevens ben jij het gezicht van deze coöperatieve bank en dagelijks bezig met het verbinden van nieuwe klanten. Je bent verantwoordelijk voor het bedienen, ontwikkelen en acquireren van bedrijven in jouw werkgebied. Daarbij is jouw doel om maximale cross-sell te realiseren en te zorgen voor rendabele (nieuwe) klanten. Een verantwoordelijkheid met impact, die je vormgeeft als Adviseur MKB door goed te luisteren naar wat de klant belangrijk vindt.



De uitdaging

Jij bent een klantgerichte, ondernemende adviseur die onze klanten helpt met ondernemen. Met je actuele financieringskennis en –ervaring help je de klant aan de juiste oplossing. Binnen de organisatie weet je de juiste collega’s te vinden om de klant optimaal te bedienen. Daarnaast geef je invulling aan coöperatief bankieren door actief bij te dragen aan het thema “Ondernemers helpen groeien”. Je bent actief betrokken bij de succesvolle netwerken, bijeenkomsten en events in de regio.



Daarnaast ga je het volgende doen:



Jij, als Adviseur MKB

Natuurlijk ben jij sales- en servicegericht, ben je een onderhandelaar en netwerker pur sang én beschik je over een hoge mate van emotionele intelligentie. Door goed te luisteren weet jij wat de klant belangrijk vindt. Ook neem je gedegen beslissingen, gebaseerd op je eigen oordeel, kennis en ervaring, waarbij je alle risico’s en belangen goed afweegt. Juist die eigenschappen maken jou tot een goede Adviseur MKB A, zeker in combinatie met:



Wij, als Internationale bank

Wij werken ook mee aan een betere wereld. Dit doen we op 101 manieren, zoals:



Wil jij dit ook?


De beste versie van jezelf worden? Wij helpen je er graag bij door jouw ontwikkeling centraal te stellen en te investeren in een omgeving waarin je blijft leren. We geven je de ruimte om te ontwikkelen. Zo bieden we je volop groeikansen en helpen je verwachtingen te overtreffen en het goede buitengewoon goed te doen, zodat je kan groeien als professional.



Daarbovenop kun je bij ons (o.b.v. een 36-urige werkweek) ook rekenen op:



]]>