Talent&Prohttps://www.talent-pro.com/indeed-feed/Sat, 25 Sep 2021 21:21:08 GMT <![CDATA[Product Manager]]>


Werken binnen de financiële dienstverlening saai? Niet bij TAF! Bij ons heerst een bijzondere bedrijfscultuur. Moeilijk uit te leggen, maar je voelt het meteen als jij bij ons binnen komt. Met 50 enthousiaste medewerkers werken we elke dag aan de ultieme klantbeleving. Wat wij belangrijk vinden binnen TAF? Passie, meedenken, vernieuwen, aanpakken, maar vooral ook plezier hebben met elkaar. Kom eens bij ons langs in Eindhoven en ervaar het zelf.



De uitdaging

Lees je op dit moment nog steeds aandachtig verder? Dan leggen we graag uit wat een productmanager gedurende de dag doet:
Als productmanager ben je goed bekend in de markt van inkomens- en levensverzekeringen. Op basis van door jou uitgevoerd marktonderzoek en concurrentieanalyses, ontwikkel je vernieuwende producten die aansluiten bij de wensen van de consumenten. Je ontwikkelt tools die het intermediair ondersteunen bij het adviseren en bemiddelen. Als productmanager ben je daarom een spil tussen onze (buitenlandse) verzekeraars, onze accountmanagers, het intermediair, onze IT afdeling en externe softwareleveranciers. Je stemt werkzaamheden afstemt, bepaalt deadlines en bewaakt de voortgang van de projecten. 


De productmanager maakt deel uit van ons marketingteam. Daar ontwikkelen wij nieuwe producten waar klanten wel op zitten te wachten! We ontwikkelen innovatie verzekeringsproducten die uniek zijn in de Nederlandse markt, begeleiden de introductie in de markt en ondersteunen alle betrokken om het succes te realiseren.


Jij, als Product Manager


TAF Verzekeringen


]]>
<![CDATA[Acceptant Regulier Beheer]]>


Voor de Volksbank zijn wij binnen de afdeling Regulier Beheer van het Service Center Hypotheken op zoek naar een beheeracceptant.



Ben jij die resultaatgerichte beheeracceptant, die als sparringpartner van de adviseur de beste oplossing voor de klant nastreeft? Denk jij in mogelijkheden en ben jij in staat om jouw eigen werkproces te analyseren en (continu) te verbeteren? Ben jij in staat om maatwerkoplossingen te leveren voor bestaande klanten, bijvoorbeeld wanneer er sprake is van een echtscheiding, een overlijden of een ander life-event? Lees dan gauw verder!



De uitdaging

Als acceptant Regulier Beheer ben je verantwoordelijk voor het beoordelen en accepteren van wijzigingsverzoeken op bestaande hypotheken. Je bent in staat dit proces kwalitatief goed, tijdig en efficiënt uit te voeren. Daarnaast initieer je acties om onze dienstverlening continu te verbeteren. Je denkt mee met adviseurs en klanten en bent in staat maatwerk te leveren.



Werkzaamheden



Jij, als Acceptant


Competenties


Wij zijn op zoek naar een klantgerichte acceptant die in staat is verschillende soorten hypotheekaanvragen zelfstandig te behandelen en weet daarbij dwarsverbanden te herkennen. Je kunt een weloverwogen risicobeoordeling maken bij een beheerproces, ook wanneer deze niet-gestandaardiseerd is. Hierbij stel je onze klant centraal. Je hebt impact en overtuigingskracht waardoor je een volwaardig sparringpartner bent voor onze adviseurs en collega’s. Je analytische vermogen zet je niet alleen in om (complexe) dossiers te beoordelen maar ook om knelpunten in ons proces te analyseren. Je neemt initiatief om zelf onze dienstverlening (continu) te verbeteren. Je handelt autonoom vanuit welbegrepen verantwoordelijkheid. Je toont eigenaarschap voor jouw persoonlijke ontwikkeling door het toepassen van zelfreflectie.


De Volksbank

Over de afdeling Regulier Beheer


Als afdeling Regulier Beheer beoordelen en verwerken alle hypotheekaanvragen van bestaande klanten en voeren het beheer uit op de hypotheekportefeuille van de Volksbank N.V. Samen realiseren we zorgeloos wonen. Voor nu en in de toekomst, ook als het even tegen zit. Concreet betekent dit dat we vanuit vakmanschap het klantbelang centraal zetten, we professioneel en met passie onze klanten helpen om hun woonwensen te vervullen.


We begrijpen dat wensen van klanten veranderen, daarom kijken we op een innovatieve manier naar onze dienstverlening en passen deze aan wanneer dat gewenst is. Hierbij kleuren we ons naar de verschillende merken van de Volksbank N.V.. We streven naar een hoge klanttevredenheid en de beste dienstverlening voor alle kanalen want een duurzame klantrelatie is ons doel.



De Volksbank


De Volksbank gaat met de merken SNS, ASN Bank, RegioBank en BLG Wonen de uitdaging aan om de menselijke maat in bankieren terug te brengen. Samen willen wij het huidige bankenlandschap in Nederland opnieuw vormgeven en oprecht de belangen van onze klanten voorop zetten door verantwoorde keuzes te maken in onze bedrijfsvoering. Met zo’n 3.000 collega’s zijn we vol vertrouwen en optimisme bezig om deze ambitie te verwezenlijken. Heb jij het lef om mee te werken aan een omslag in de bankenwereld? Kom meebouwen aan onze nieuwe bank èn maak het verschil voor onze klanten.


]]>
<![CDATA[Regio Adviseur]]>


Ben jij op zoek naar een uitdagende functie binnen de verzekeringsbranche waarbij je mag adviseren, accepteren en schades behandelen? Heb je minimaal 3 jaar werkervaring? Dan is Donatus op zoek naar jou! Uiteraard heb jij je WFT-diploma schade zakelijk en heb je ruime ervaring met adviseren en acceptatie van zakelijke brandproducten. Kennis van schadeafhandeling is een pré.



De uitdaging

Je werkt zelfstandig en beheert een eigen werkgebied. Je werkt nauw samen met de andere Regio Adviseur binnen een grotere geografische regio. Binnen die regio werk je samen met de Adviseur Relaties en de Taxateur-Expert. Ook werk je samen met de afdeling Particulieren, Schades en Ondersteuning.



Je bent verantwoordelijk voor het beheren van het bestand van relaties met een middelgroot belang binnen de regio waarin je werkzaam bent. Hierbij zal primair de aandacht uitgaan naar je eigen werkgebied, dat onderdeel uitmaakt van een grotere regio.



Tevens ben je verantwoordelijk voor het geven van opvolging aan het acquisitieproces op het moment dat prospects zich melden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opvolging geven van het Behoudproces op het moment dat een relatie aangeeft een gebouw over te dragen aan een andere eigenaar.



Je geeft uitvoering aan het acceptatieproces ten behoeve van relaties met een middelgroot belang en voor relaties met een groot belang ter ondersteuning van de Adviseur Relaties. Je geeft uitvoering aan het schadeproces voor complexe schades en schades met een – ten behoeve van relaties met een middelgroot en groot belang.



Je hebt zowel generieke en specialistische taken binnen je regio, als landelijke specialismen.


Jij, als Regio Adviseur



Voor deze veelzijdige functie heb je je WFT-diploma schade zakelijk op zak en beschik je over een HBO werk- en denkniveau. Je hebt een professionele, maar ook flexibele manier van werken waarbij je goed luistert naar de wensen van de klant.


Donatus

Donatus is specialist in het verzekeren van kerken, monumenten en herbestemde kerken en kloosters. Ook beschikken zij over een unieke bouwkundige en verzekeringstechnische kennis in een specifieke markt. Zij zijn marktleider op het gebied van taxeren en inspecteren van religieus en niet-religieus monumentaal erfgoed. En zij zijn erg innovatief en bewegen mee in een voortdurend veranderende markt.



Hierbij biedt Donatus het volgende aan:




]]>
<![CDATA[Medewerker Klantcontact & Support]]> Voor het Nationaal Restauratiefonds zijn wij op zoek naar een Medewerker Klantcontact & Support. Zij zien diversiteit van de medewerkers als kracht, zij zijn daarom benieuwd naar wie jíj bent en hoe jij kunt bijdragen aan onze missie ‘springlevende monumenten’. Wil jij werken in een organisatie waar professionaliteit en aandacht voor elkaar samen gaan? Lees dan gauw verder!


De uitdaging

Je bent verantwoordelijk voor het aannemen en beantwoorden van vragen van (potentiële) klanten over een financieringsproduct. Deze vragen komen telefonisch of per mail binnen. Daarnaast ondersteun je het team Beheer en het team Financieringen met alle voorkomende werkzaamheden. Je werkt in het team  Beheer met 12 professionals die zich enthousiast inzetten om onze klanten optimaal te bedienen.


Jij, als medewerker klantcontact & support

Je bent gedreven en klantgericht en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Daarnaast kun je zowel goed in een team als zelfstandig werken. Je bent resultaatgericht, proactief en accuraat. Verder heb je:



Nationaal Restauratiefonds

Wij houden van monumenten. Daarom werken wij keihard om monumenten springlevend te houden. Dat doen wij niet alleen met onze financieringen, maar ook met onze kennis, passie, ervaring en invloed. Zo bereiken wij meer dan je denkt.
Wij zijn een kleine organisatie, maar wel met een flinke impact. Daarin werken wij professioneel samen, met oog voor elkaar. Natuurlijk werken wij in een monumentaal pand, maar wel met alle moderne voorzieningen. En vergeet daarbij  niet de meer dan prima arbeidsvoorwaarden.
 


]]>
<![CDATA[Acceptant Collectief Inkomen]]>


Voor een verzekeringsmaatschappij in Amstelveen zijn wij op zoek naar een Acceptant Collectief Inkomen die verzekeringsaanvragen en mutatieverzoeken gaat beoordelen/verwerken. Benieuwd naar de organisatie en deze functie? Lees dan gauw verder!



De uitdaging

Als acceptant inkomensverzekeringen bij deze verzekeraar ben je verantwoordelijk voor het beoordelen en administratief verwerken van nieuwe verzekeringsaanvragen en mutatieverzoeken. Ook onderhoud je (telefonische) contacten met assurantieadviseurs, volmachtgevers, verzuimbegeleiding organisaties en eindklanten, onder andere inzake acceptatie.



Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het volgende:



Jij, als acceptant collectief inkomen

Als acceptant inkomensverzekeringen heb je hbo werk- en denkniveau.


Daarnaast verwachten we het volgende van jou:



Wij

Deze verzekeraar is onderdeel van Acture Groep en gevestigd in Amstelveen en Nijmegen. De organisatie is specialist in verzekeringsoplossingen in de niche sociale zekerheid. Onze specialisatie in Deels Verzekeren is wat ons aanbod zo uniek maakt. Samen met bij ons aangesloten adviseurs en samen met een goede dienstverlener, sturen wij actief op een verlaging van de kosten voor medewerkers die instromen in de Ziektewet en de WGA. Ons uitgangspunt is dat werk de beste sociale zekerheid is.



Acture Groep is marktleider op het gebied van private uitvoering van sociale zekerheid en de organisatie groeit snel. Iedereen werkt vanuit dezelfde visie: ‘het hebben van werk is de beste sociale zekerheid’. De kracht van Acture Groep laat zich door haar medewerkers omschrijven als innovatief, dynamisch, collegiaal en focus op persoonlijke ontwikkeling.



De afdeling Inkomen is een sterk groeiende afdeling, waar de focus ligt op uitbreiding van de verzekeringsportefeuille via het professionele intermediair en het beheer en behoud van bestaande relaties. Hierbij ligt de nadruk op een adequate en zorgvuldige dienstverlening. Kenmerkend voor Inkomen verzekeringen is de continue stroom aan veranderingen in sociale wetgeving wat impact heeft op de inkomensproducten. Je komt terecht in een team van 10 collega’s in Amstelveen.


]]>
<![CDATA[Schadebehandelaar]]>


Voor een verzekeringsmaatschappij in Amstelveen zijn wij op zoek naar een schadebehandelaar die inkomen/verzuim claims gaat behandelen. Benieuwd naar de organisatie en de functie? Lees dan gauw verder!



De uitdaging

De afdeling Inkomen is een sterk groeiende afdeling, waar de focus ligt op uitbreiding van de verzekeringsportefeuille via het professionele intermediair en het beheer en behoud van bestaande relaties. Hierbij ligt de nadruk op een adequate en zorgvuldige dienstverlening. Kenmerkend voor Inkomen verzekeringen is de continue stroom aan veranderingen in sociale wetgeving wat impact heeft op de inkomensproducten. Je komt terecht in een team van 10 collega’s in Amstelveen. Je hebt contact met: tussenpersonen, verzekeraars, verzekeringsnemers, cao-partijen (ABU, NBBU), ondernemingsraden, UWV en belastingdienst.



Als verzekeringsspecialist bij deze verzekeraar werk jij alle claims op het gebied van inkomen/verzuim zelfstandig af. Dit kan inhouden het beoordelen van complexe claims en bijzondere zaken binnen de aanwezige kaders. Daarnaast doe je het volgende:



Jij, als Schadebehandelaar

Als schadebehandelaar heb je een hbo werk- en denkniveau en goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift. Daarnaast verwachten wij het volgende van jou:



Wij

Deze verzekeraar is onderdeel van Acture Groep en gevestigd in Amstelveen en Nijmegen. De organisatie is specialist in verzekeringsoplossingen in de niche sociale zekerheid. Onze specialisatie in Deels Verzekeren is wat ons aanbod zo uniek maakt. Samen met bij ons aangesloten adviseurs en samen met een goede dienstverlener, sturen wij actief op een verlaging van de kosten voor medewerkers die instromen in de Ziektewet en de WGA. Ons uitgangspunt is dat werk de beste sociale zekerheid is.



Acture Groep is marktleider op het gebied van private uitvoering van sociale zekerheid en de organisatie groeit snel. Iedereen werkt vanuit dezelfde visie: ‘het hebben van werk is de beste sociale zekerheid’. De kracht van Acture Groep laat zich door haar medewerkers omschrijven als innovatief, dynamisch, collegiaal en focus op persoonlijke ontwikkeling.


]]>
<![CDATA[Senior hypotheekacceptanten]]>


Florius zoekt een Senior Hypotheekacceptant!


Ben jij: energiek, gedreven, verantwoordelijk, nieuwsgierig, niet bang om je uit te spreken en wil je het beste uit jezelf en anderen halen? Dan zoeken wij jou!



Je werkomgeving


Je bent werkzaam binnen een team op de afdeling Operations Hypotheken. Op deze afdeling werken 350 medewerkers. Operations Hypotheek is verdeeld in 3 operationele afdeling, ABN AMRO Intermediaire Verkoop, ABN AMRO Rechtstreekse Verkoop en Florius.


Jouw werkzaamheden verricht je op ons kantoor in Amersfoort. Uiteraard is het ook mogelijk om een gedeelte van jouw werktijd vanuit huis te doen.



De uitdaging

Als senior hypotheekacceptant ben jij de spin in het web voor je collega’s, intermediairs of hypotheekadviseurs. Je beoordeelt hypotheekaanvragen voor particuliere- en zakelijke klanten die een woning willen kopen. Je accepteert en completeert het hypotheekdossier, informeert intermediairs of adviseurs over de inhoudelijke situatie van de aanvraag. Natuurlijk denk je in mogelijkheden, maar past een aanvraag echt niet binnen de financiële mogelijkheden van een klant, dan geef je een toelichting op de afwijzing. Dit doe jij veelal telefonisch, maar wij gebruiken ook andere digitale contactmogelijkheden. Samen zorgen wij ervoor, dat de consument verantwoord kan wonen in zijn of haar droomhuis.



Je bent secuur en volgt kritisch de geldende acceptatierichtlijnen en procesvoering. Je ziet toe op de integriteit en vakkundigheid van externe relaties. Je signaleert (mogelijke) fraudegevallen en stemt af met de afdeling Fraude. Je neemt een beslissing gebaseerd op je eigen waarneming en de zienswijze van de afdeling Fraude.



Wij willen iedere dag een stapje beter worden in wat we doen. Voor jouw werk houdt dit in, dat je problemen op administratief/organisatorisch gebied binnen je aandachtsgebied, signaleert. Je ontdekt mogelijkheden voor verbetering en je formuleert verbetervoorstellen die je samen met je leidinggevende bespreekt. Je hebt een voorbeeldfunctie binnen de afdeling en bent een vraagbaak voor je collega’s.


Jij, als Hypotheekacceptant


Wij, Florius



Je maakt deel uit van een team met professionele medewerkers die de uitdaging van de complexe en snel wijzigende financiële wereld niet uit de weg gaan. ABN AMRO Bank hecht veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling. Dat betekent, dat je veel ruimte krijgt om je verantwoordelijkheid te nemen en je ondernemerschap te ontwikkelen.


]]>
<![CDATA[Business Controller]]>


Voor SVC groep in Amersfoort zijn wij op zoek naar een Business Controller. Ben jij benieuwd hoe die rol eruit ziet en wie wij zijn? Lees dan nu verder!



Wij zijn accountants en adviseurs voor financieel dienstverleners. Wij geven onze klanten tijd voor ondernemen. Dit doen wij door vanuit onze kernwaarden 'Ondernemend', 'Verbindend', 'Pragmatisch' en 'Bewezen expertise' onze klanten op alle onderdelen van hun bedrijfsvoering te ondersteunen. Wij kijken continue naar de ontwikkelingen in de markt en beoordelen wat dit betekent voor onze klanten en onze dienstverlening. Zo blijven wij nieuwe diensten en producten ontwikkelen die onze klanten in staat stellen om hun bedrijfsvoering te monitoren en beter te presteren dan hun concurrent. Wij dagen niet alleen onszelf doorlopend uit om onze dienstverlening te verbeteren, maar ook onze klanten. Zo houden wij elkaar scherp!



De uitdaging

Wij ondersteunen onze klanten bij het inrichten van hun (financiële) processen en het beoordelen van de uitkomsten daarvan. Als Controller ben je actief op de volgende gebieden:




Jij, als Business Controller


De organisatie

Je komt te werken in een leuk team van 23 mannen en vrouwen. Samen met de andere Business Controllers zorg jij ervoor dat cijfers voor klanten inzichtelijk worden gemaakt. Wij zijn als organisatie erg ondernemend. Een ondernemersgeest en samen willen werken vinden we dan ook erg belangrijk.



Wij zijn als organisatie erg ondernemend. Een ondernemersgeest en samen willen werken vinden we dan ook erg belangrijk.


Hoe omschrijven wij onszelf verder?



Wat bieden wij nog meer?



]]>
<![CDATA[Proces jurist]]>


Ben jij onze nieuwe medewerker dagvaarden en procederen?


Haal jij plezier uit mooie uitdagingen en goede prestaties neerzetten? Ben je toe aan een bedrijf waar medewerkers en werkplezier voorop staan? Heb je enige jaren ervaring met het voeren van (civiele) gerechtelijke procedures? Werk je graag samen met enthousiaste collega’s in een informele sfeer? Als je op de meeste vragen ja antwoordt, lees dan verder:



De uitdaging

Een dynamische, verantwoordelijke fulltime functie (bij voorkeur 40 uur) als Jurist/Juridisch medewerker bij De Schout Gerechtsdeurwaarders. Wij bieden je een uitdagende functie met volop ruimte om jezelf verder te ontwikkelen binnen een succesvol team.


Jij gaat aan de slag als Jurist/Juridisch Medewerker bij De Schout Gerechtsdeurwaarders. Je houdt je bezig met het opstarten en voeren van procedures, bijwonen van zittingen en adviseren van onze opdrachtgevers. Dit doe je door doortastend en innovatief te werk te gaan en samen met de betrokken partijen de meest geschikte juridische en praktische oplossing te creëren. Daarnaast informeer je de debiteur en opdrachtgever op adequate wijze.


Jij, als Proces jurist

Bent resultaatgericht en ambitieus. Een echte doorzetter die accuraat en oplossingsgericht is, ook bij situaties waar jij moet presteren onder druk. Jij bent iemand die wil winnen. Als jij iets moet regelen, doe jij er alles aan om dit gedaan te krijgen. Jij werkt goed in een team en onderneemt graag actie. Klantgerichtheid is jou op het lijf geschreven en jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend (geschreven en gesproken). Jij hebt een juridische en commerciële instelling, WO/HBO werk- en denkniveau (harde eis) en aantoonbare vergelijkbare werkervaring. Daarbij heb jij kennis van de deurwaardersbranche en/of incasso- en juridische werkzaamheden (ervaring met het pakket Credit Navigator is een pre).


Wij, De Schout

De Schout Gerechtsdeurwaarders is al meer dan 10 jaar actief en gevestigd in Hilversum. Als partner in het Proximo Netwerk bieden we onze klanten een landelijke dekking. Onze klanten bestaan uit bedrijven en instellingen uit verschillende sectoren, van kredietverstrekkers tot ZZP-ers in de bouw. Wij zijn continu bezig om onszelf verder te onderscheiden binnen een traditionele en competitieve markt, op basis van kennis, lef en resultaat. Wij richten ons hoofdzakelijk op de proces- en ambtelijke praktijk, wat ons een strategische partner maakt voor onze klanten.



Bij de Schout Gerechtsdeurwaarders word je onderdeel van een team dat bestaat uit ruim 30 collega’s, die continu werken aan het behalen van een optimaal resultaat voor de klant. Werken bij de Schout betekent werken voor een kennisorganisatie, waar een platte organisatiestructuur, snelle communicatie en een betrokken aanpak centraal staan. Er is veel ruimte voor eigen inbreng, vrijheid en verantwoordelijkheden. We geloven in de kracht van samen.


]]>
<![CDATA[Junior Controller]]>


Polestar Capital is beheerder van het Limburgs Energie Fonds (LEF) B.V., een regionaal impact investeringsfonds met financiering van de Provincie Limburg en de Europese Investeringsbank. De komende jaren zal het LEF groeien in omvang en er zullen fondsen bijkomen. Om deze groei waar te maken zoeken wij voor Polestar Capital een Junior Controller!



De uitdaging

Met al meer dan 50 collega’s is Polestar Capital enorm aan het groeien. Gelukkig blijft de persoonlijke benadering en de platte organisatiecultuur bestaan. De Finance afdeling bestaat uit 3 collega’s. Jij zou zo maar de vierde kunnen worden! De afdeling zoekt iemand die eager is, weinig structuur nodig heeft en zelfstandig stappen kan maken. Uiteraard staan je collega’s voor je klaar om samen met jou de job done te krijgen!



Profiel



Jij, als Junior Controller


Polestar Capital

Naast goede arbeidsvoorwaarden biedt Polestar Capital een mooie omgeving om in te groeien. Er heerst een goede sfeer en iedereen is bereid elkaar te helpen om met de organisatie de volgende stappen te zetten! 


Solliciteer en join Polestar Capital!


]]>
<![CDATA[Medewerker Mid Office Pensioenen en Datastromen]]>


Voor maar liefst 10 pensioenfondsen doet Blue Sky Group de pensioenuitvoering. De afdeling Pensioenservice is dé schakel tussen pensioenfondsen en hun deelnemers. Word jij enthousiast van werken in een groeiend bedrijf, zit kwaliteit in je DNA en heb je affiniteit met datastromen- en uitkeringssystemen? Dan maken we graag kennis met je!



De uitdaging

Als Allround medewerker Mid Office Pensioenen ben je de spil tussen de diverse teams binnen Pensioenservice. Je ontvangt collectieve gegevens van de werkgevers of van externe instanties (zoals UWV en BRP) via een interface. Vervolgens analyseer je de gegevens, verklaart verschillen en zoek je afstemming met de andere teams over de bijzonderheden. Ook bewaak je de afgesproken SLA-afspraken met de werkgevers en stem je knelpunten af.



Je werkt in een team van betrokken collega’s, die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor één van de meest kritische processen binnen Pensioenservice, namelijk het verzorgen van de pensioenuitkeringen. Jij verzorgt maandelijks de uitkeringen voor jouw fonds(en). Door de tijdige een juiste verwerking van de pensioenuitkeringen, zorg jij samen met jouw collega’s dat onze ruim 75.000 deelnemers zorgeloos kun geld ontvangen.


Eigen inbreng vinden wij erg belangrijk. Je vindt het dan ook normaal om nieuwe ideeën en verbetervoorstellen naar voren te brengen.



Je verantwoordelijkheden zijn onder andere:



Jij, als Medewerker Mid Office Pensioenen en Datastromen


Wij, als Blue Sky Group

De best mogelijke pensioenvoorziening voor deelnemers van pensioenfondsen. Voor minder doen we het niet bij Blue Sky Group (BSG). Wij streven naar ‘meer voor nu en later’. Dat gaat niet alleen over meer geld. Het gaat ook over meer aandacht, service, inzicht en overzicht. Als allround pensioenuitvoerder nemen we pensioenfondsen en hun bestuurders graag werk uit handen. Zodat zij zich volledig kunnen concentreren op hun daadwerkelijke bestuurswerk. In het vertrouwen dat zaken als pensioenadministratie, bestuursondersteuning en vermogensbeheer bij ons in goede handen zijn.


Als betrokken pensioenspecialist weten we wat er speelt bij onze opdrachtgevers en hun deelnemers. We werken in onze compacte, informele organisatie goed samen langs korte lijnen tussen onze vakmensen en met onze opdrachtgevers. We zijn betrokken bij onze klanten en bij elkaar. Persoonlijk contact vinden we belangrijk. Digitaal in deze coronatijd en daarna weer via maandelijkse borrels, sportevenementen en in de coffee corners.


DE AFDELING PENSIOENSERVICE
De afdeling Pensioenservice heeft vijf (klant)teams. Er werken nu 50 medewerkers en we zijn verantwoordelijk voor de uitvoering van de pensioenregelingen van 10 pensioenfondsen. De Mid Office is een team van 7 medewerkers binnen de afdeling Pensioenservice en heeft – passend bij haar naam – een centrale positie in het pensioenproces. De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn het tijdig en juist uitbetalen van de pensioenen, de data-uitwisseling met werkgevers en externe instanties en de doorgifte van mutaties naar de front- en backoffice.


Continu verbeteren is belangrijk. Iedereen op de afdeling heeft de cursus Orange Belt, Green Belt of Black Belt LEAN gevolgd. Je werkt met enthousiaste collega’s, die teamgeest en een goede sfeer belangrijk vinden.


]]>
<![CDATA[Medewerker Frontoffice Pensioenen]]> Voor maar liefst 10 pensioenfondsen doet Blue Sky Group de pensioenuitvoering. De afdeling Pensioenservice is dé schakel tussen pensioenfondsen en hun deelnemers. Word jij enthousiast van werken in een groeiend bedrijf, vind jij pensioen net zo interessant als wij en zit kwaliteit in je DNA? Dan maken we graag kennis met je!


De uitdaging

Je werk binnen het klantteam is veelzijdig. Je bent allround inzetbaar binnen alle onderdelen van de pensioenadministratie. Je staat deelnemers en anderen telefonisch en mondeling te woord (zowel 1 op 1 als in groepsverband). Je verzorgt de correspondentie met deelnemers. Dit alles doe je net zo gemakkelijk in het Nederlands als in het Engels. Ook handel je diverse soorten mutaties op pensioengebied af en heb je oog voor procesverbeteringen.



De belangrijkste werkzaamheden zijn:



Jij, als Medewerker Frontoffice Pensioenen


Wij, als Blue Sky Group

De best mogelijke pensioenvoorziening voor deelnemers van pensioenfondsen. Voor minder doen we het niet bij Blue Sky Group (BSG). Wij streven naar ‘meer voor nu en later’. Dat gaat niet alleen over meer geld. Het gaat ook over meer aandacht, service, inzicht en overzicht. Als allround pensioenuitvoerder nemen we pensioenfondsen en hun bestuurders graag werk uit handen. Zodat zij zich volledig kunnen concentreren op hun daadwerkelijke bestuurswerk. In het vertrouwen dat zaken als pensioenadministratie, bestuursondersteuning en vermogensbeheer bij ons in goede handen zijn.


Als betrokken pensioenspecialist weten we wat er speelt bij onze opdrachtgevers en hun deelnemers. We werken in onze compacte, informele organisatie goed samen langs korte lijnen tussen onze vakmensen en met onze opdrachtgevers. We zijn betrokken bij onze klanten en bij elkaar. Persoonlijk contact vinden we belangrijk. Digitaal in deze coronatijd en daarna weer via borrels, sportevenementen en bij de koffiehoek.


DE AFDELING PENSIOENSERVICE
De afdeling Pensioenservice heeft vijf (klant)teams. Er werken nu 50 medewerkers en we zijn verantwoordelijk voor de uitvoering van de pensioenregelingen van 10 pensioenfondsen. De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn het up-to-date houden van de administratie en de communicatie daarover met de deelnemer. Daarnaast zorgen wij voor de persoonlijke voorlichting in 1 op 1 gesprekken en in presentaties. Steeds meer gaat nu via webinars en videogesprekken.


Continu verbeteren is belangrijk. Iedereen op de afdeling heeft de cursus Orange Belt, Green Belt of Black Belt LEAN gevolgd. Je werkt met enthousiaste collega’s, die teamgeest en een goede sfeer belangrijk vinden.


]]>